Tiešās pārdošanas un TM nozare Polijā aug!

Ad Blocker Detected

Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker.


TM un tiešās pārdošanas nozare Polijā pieaug. Piegaugums 2011. gada laikā ir 1.3 %  un sastāda  €585.4 miljonus EUR. Zīmīgi, ka kosmētikas un personiskās higēnas produkti aizņem 69 % no visa nozares tirgus Polijā. Dati iegūti analizējot Polijas Tiešās Pārdošananas asociācijas (PSSB) datus par kompāniju auditēto peļņu 2011 gadā.

Gadu iepriekš kosmētika un personiskās higēnas produktu joma  aizņēma 70% no tirgus. Kamēr Eiropas Savienībā 2010 gadā tā spēja aizņemt vien 38 % no tirgus kopējā apgrozījuma. Otra būtiskākā joma Polijas tirgū bija mājsaimniecības produktiem un tehnikai aizņemot 13.4 % no apgrozījuma, uzrādot 3.4% pieaugumu gada laikā.

Uztura bagātinātāju tirgus Polijā sasniedza 11.6 % 2011. gadā un jomas pieaugums bija 3.1% gada laikā. Konsultantu skaits, kuri darbojas TM un tiešās pārdošanas nozarē Polijā ir ap 870,000, no kuriem 88% ir sievietes.

Kompānijas, kuras darbojas Polja tirgū algo 1497 darbinieku biroju, noliktavu un infrastruktūras nodrošināšanai un 96% procenti ienākumu veido darījumu apjomi 1:1 (pārdošanas, rekomendācijas, prezentācjas), kamēr pārstāvniecību veikali ģenerē vien 4% no apgrozījuma.

Lielākās kompānija tirgū alfabētiskā secībā ir: Amway, Avon Cosmetics, Forever Living Products, Herbalife, Mary Kay Cosmetics, Oriflame, Nuskin. Polija ir piektais lielākais TM un tiešās pārdošanas tirgus Eiropā pēc Francijas (€3.7 miljardi EUR), Vācijas (€2.7 miljardi EUR), Itālijas (€2.4 miljardi EUR), un Lielbritānijas (€1.4 miljardi EUR).

www.tiklamarketings.lv

Ziņas no www.tiklamarketings.lv

***

Leave a Reply